Show simple item record

dc.contributor.advisorŠķilters, Jurģis
dc.contributor.authorVeinberga, Viktorija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:04:12Z
dc.date.available2023-09-05T01:04:12Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other94261
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63100
dc.description.abstractBakalaura darbs “E-sporta iespaids uz veselību un labsajūtu: emociju un telpisko procesu izpēte”. Bakalaura darba mērķis: Pētīt un analizēt esporta iespaidu uz veselību un labsajūtu: emocijām un telpiskiem procesiem. Pierādīt, ka esportam nav tikai negatīvs iespaids. Darba autors kā pētījuma metodi izmantoja anketēšanu - izveidoja divas grupas: tie kas nodarbojas ar esportu un tie, kas nenodarbojas. Abas grupas pildīja vienādus 3 testus - vizuāli telpiskais: perspektīvu tests, emociju tests, PHQ-9 depresijas tests. Pēc datu ievākšanas tika apkopotas un salīdzinātas, izpētītas šo divu grupu atbilžu atšķirības un sakarības. Pētījumā tika noskaidrots, ka esports uzlabo telpiskās prasmes, bet pētījuma ietvaros neapstiprinājās, ka esportam ir liela ietekme uz emocionālo, un mentālo labsajūtu salīdzinot ar respondentiem, kuri nenodarbojas ar esportu.
dc.description.abstractThe Bachelor's work, “the Health and wellness impact of esports: exploring emotions and spatial processes.” The purpose of the Bachelor's work: to study and analyze the health and wellness impact of an esport: emotions and spatial processes. Proving that esports is not just a negative impression. The author of the work used the questionnaire as the study method - creating two groups: those who engage in esports and those who do not. Both groups completed the same 3 tests - visually spatial: perspective test, emotion test, PHQ-9 depression test. After data collection, differences and correlations between the responses of these two groups were collected and compared, examined. The study found that esports improves spatial skills but did not confirm as part of the study that esports had a major impact on emotional and mental wellbeing compared to non-esports respondents. Keywords - Esports, spatial skills, PHQ-9 depression test, health.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSporta zinātne
dc.subjectEsports
dc.subjectTelpiskās prasmes
dc.subjectPHQ-9 depresijas tests
dc.subjectVeselība
dc.titleE-sporta iespaids uz veselību un labsajūtu: emociju un telpisko procesu izpēte.
dc.title.alternativeThe health and wellness effects of Esports: exploring emotions and spatial processes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record