Show simple item record

dc.contributor.advisorKiseļova, Rita
dc.contributor.authorGorbačova, Jekaterina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2023-09-05T01:04:27Z
dc.date.available2023-09-05T01:04:27Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.other95486
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/63175
dc.description.abstractPētījuma mērķis ir izpētīt pastiprinājumu izmantošanas saistību ar skolēnu motivācijas izmaiņām datorikas stundās 5. klasē un izstrādāt ieteikumus pastiprinājumu izmantošanai datorikas stundās. Darba teorētiskajā daļā ir aplūkotā informācija par pastiprinājuma jēdzienu būtību, izmantošanu un saistību ar skolēnu motivāciju. Praktiskajā daļā veikta skolēnu un skolotāju aptauja par pastiprinājumu izmantošanu un saistību ar skolēnu motivāciju. Pētījumu rezultātā tika noskaidrots, ka biežāk savās stundās datorikas skolotāji izmanto tādus pastiprinājumus kā skolēnu paslavēšana par labi paveikto darbu stundā un iespēju par labu uzvedību/darbu stundas laikā stundas beigās skolēniem atļaut nodarboties ar kādu izklaidējošu aktivitāti, savukārt skolēnu atbildes liecina, ka pastiprinājumiem ir nozīme motivācijas stiprināšanai, bet tas nav vienīgais ietekmējošais faktors. Atslēgvārdi: pastiprinājumi, stimuli, motivācija, datorika
dc.description.abstractThe aim of the research is to explore the relationship between reinforcement use and changes in student motivation during computer science classes in the 5th grade, and to develop recommendations for the use of reinforcement in computer science classes. The theoretical part of the study examines information about the concept of reinforcement, its use, and its relationship with student motivation. The practical part involves a survey of students and teachers regarding the use of reinforcements and their relationship with student motivation. The research results revealed that computer science teachers more frequently use reinforcements such as praising students for their good work during class and providing opportunities for positive behavior/achievement during lessons, such as engaging in some entertaining activity at the end of the lesson. However, student responses indicate that reinforcements are important for enhancing motivation, but they are not the sole influencing factor. Keywords: reinforcements, stimuli, motivation, computer science
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectpastiprinājumi
dc.subjectstimuli
dc.subjectmotivācija
dc.subjectdatorika
dc.titlePastiprinājumu izmantošana datorikas stundās 5. klases posmā.
dc.title.alternativeUsing of reinforcements in computer lessons in the 5th grade.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record