2D spēļu dzinis balstīts uz OpenGL un kooperatīvu šķiedru izpildi
Author
Vorza, Rainers
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Arnicāns, Guntis
Date
2023Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba mērķis ir izveidot spēļu dzini, kura skriptu izpilde ir paralēlizēta izmantojot kooperatīvu šķiedru darbību. Izmantojot dziņa redaktoru, lietotājs spējīgs izveidot spēles projektu, sastādīt spēles ainavu izmantojot entītijas, pievienot un rediģēt šo entītiju komponentes, kas ļauj entītijām iedarboties uz dažādām dziņa sistēmām, piemēram, simulējot ķermeņu mijiedarbību vai rādot lietas uz ekrāna. Programmatūras lietotājs ir pats atbildīgs par savai spēlei nepieciešamo resursu, piemēram, attēlu un skriptu koda, izstrādi. Dziņa redaktorā šos resursus iespējams tikai apskatīt un izmantot. The purpose of the qualification project is to develop a game engine, whose script execution is done in parallel with cooperative fiber execution. Using the engine’s editor, a user can create game projects, assemble scenes with entities, add and configure these entities’ components, which allow them to interact with other engine systems, for example, simulating physics or rendering objects on the screen. The user of the software is themselves responsible for creating the resources their game needs, like images or script code. The engine’s editor only allows these resources to be browsed through and used.